Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Hvilket magasin liker dere best og hvorfor?
Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Er det et blad som heitter mamma,hvor for du kjøpt det hen da? For det har eg aldri hørt om,eg har fast foreldre og barn er bra det syns eg da,siden ikkje har hørt om mamma bladet...
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Liker best Foreldre og barn, det abonnerer jeg på. Men kjøper som regel Mamma også. Mamma får du kjøpt nesten overalt hvor de selger blader, ihvertfall der de har stort sortiment.
Thesunshines Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg abonnerer på begge, men liker best foreldre og barn. Har best reportasjer!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 Synes de er ganske forskjellige, liker begge to på hver sin måte. Foreldre og barn er mer forbrukermagasin, så liker det best når jeg skal se på tester, eller lese om f.eks barneoppdragelse e.l Mamma er jo mer ukeblad som f.eks kk, bare at de har mer mammaprofil. Når jeg skal slappe av og kose meg er mamma bedre enn foreldre og barn. Gøy med interiør og intervjuer osv.
Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #6 Skrevet 25. oktober 2007 okei,eg har ikkje lagt merke til det,hm kansje sjå om eg ser det og prøve det. eg abonnerer også på foreldre og barn. har mamma magasinet en internettside...
ScaryMama Skrevet 25. oktober 2007 #7 Skrevet 25. oktober 2007 Helt klart foreldre&barn! Mye mer interessant lesing og flere relevante temaer for min del. Mamma liker jeg også dårlig pga. masete og uærlige telefonselgere.
lifa og Eline Skrevet 25. oktober 2007 #8 Skrevet 25. oktober 2007 Foreldre og barn. Står mye der som er innteresangt for småbarnsforeldre som vi er en målgruppe i. mamma føler jeg er ett blad for de som liker å lese om kjendisene sin mamma rolle litt "Se og hør" vil jeg sammenligne det med.
Mrs. Bouquet Skrevet 25. oktober 2007 #9 Skrevet 25. oktober 2007 Abonnerer på Foreldre og Barn, men synes ikke noe av de bladene er spesielt interresante. Testene kunne vært interresant om de bare testet produkter som de fleste bruker og hadde litt mere fornuftige og alsidige kriterier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå