Gå til innhold

G Test..

Liagora med 2 jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

spør igjen når jeg ikke fikk svar sist.

Fikk ett svakt svakt strek i går på QR. Testet med morgenurin, men streken var nesten ikke synlig. Når jeg kom hjem etter dagen var ferdig, var den mye sterkere og farge på den.(Den lille streken kom før fem min).

Kan jeg stole på den testen når den har ligget så lenge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er min MIN MENING, og jeg er absolutt ingen ekspert, men ja, jeg hadde stolt på den! Som du sier så fikk du jo en svak strek innen 5 min... Og selv om testen er ugydig ETTER 5 min, så tenker jeg litt som så at det må jo ha vært noe hcg for at den skal så ut.

Som sagt så er dette bare mine tanker rundt dette!!

Når har du IKM?

Jeg venter med å gratulere, i tilfelle testen og jeg tar feil, men test igjen om et par dager, og legg ut et gledesinnlegg da heller;)

Har du forresten prøvd digial CB? De er jo geniale da....

Lykke til!!! ;)

Skrevet

Jeg har hatt sånne tester som du beskriver 2 ganger nå, den ene for nesten 14 dager siden og den andre for et par dager siden. Skyggestrek, og en syltynn blå strek som kommer etter mange timer..Jeg har valgt å ikke stole på disse. Siden jeg mest sannsynlig hadde eggløsning dagen etter den ene viste positiv..Var hos legen idag, nok en negativ test, men tok blodprøve som jeg får svar på om en uke. Er 1 uke over IKM.

Håper du er gravid, jeg tester jo "positivt" og negativt om hverandre, så hvis dine forblir slik du beskriver nå, så tror jeg nok du er gravid:-) Krysser fingrene for deg!!!

Skrevet

Å det er så godt å lese:)

Jeg er en uke over i morgen! Har forresten bestilt meg legetimen i morgen så håper de kan se noe da.

Jeg føler meg veldig gravid, men vil liksom ha en test jeg kan stole 100% på før jeg hopper av glede.

Takk for svar jenter:)

Skrevet

Jeg hadde nok også vært iskad til jeg var 100% sikker!!

Men hvis du føler deg gravid, og du skulle hatt TR for en uke siden, så er det jo absolutt en mulighet =)

Gleder meg til oppdatering etter legetime i morgen :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...