Bekkis Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Betaler selvsagt for det:) Har lyst på rødniss genser og votter,trenger ikke lue fordi den har gutten min fra før... Og blå nisse genser,votter,hals og lue! Noen som melder seg?he he
RajaPia Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Hvor fort skulle du hatt det ferdig. Jeg er glad i å strikke , men må gjøre meg ferdig med de to barnegenserne jeg har begynt på først..
RajaPia Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Har du fått noen til å strikke ? Har prøvdå sende deg PM , men det gikk ikke.
Bekkis Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. oktober 2007 Heisann RajaPia:) Beklager seint svar....Nei har ikke fått noen til å strikke for meg,så hadde hvert supert om du kunne gjort det for meg:) Hvor i landet bor du?Eg bor i Bergen! Må sende deg garn og strikke oppskriftene:) Kunne tenkt meg å hatt det ferdig til 1 desember!
RajaPia Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg bor på Hamar. Kan prøve å få det klart til 1. desember. Er veldig glad i å strikke , men driver med 2 gensere i str 2 år. Skulle likevel gå greit , for de skal ikke være ferdige før til jul. ) Har ikke strikket blå- og rødnisse genserene før , men har strikket det meste ellers. )
RajaPia Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 Kan du ikke sende meg mail på :[email protected] Da får du detaljer der i stedet for her inne. Ikke vent alt for lenge om alt må være ferdig til 1. desember da...Hvis du vil jeg skal strikke vel å merke . )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå