Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Beklager men er dette en spøk? Hvilke kjønn har disse navnene? Anul (nesten anus), Nidjar høres utenlansdk ut, Thaulea... Kanksje til nød, Klitoria, (Klitoris)......
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 de 2 første er guttenavn og de 2 siste jentenavn!!! dette skjønte da tilog med jeg! synes de var ok navn jeg
Vannmann35 Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Nok et tulleinnlegg... Det har vært drøssevis av denne typen innlegg i det siste - så synes denne formen for humor begynner å bli like oppbrukt som navnene Thea og Jonas...
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 Hvis t.o.m du skjønte det så kan du jo vise til noen som heter dette? Navnene eksisterer nemlig ikke.... I alle fall ikke i Norge!
carmencita Skrevet 25. oktober 2007 #6 Skrevet 25. oktober 2007 For alt i verden... IKKE klitoria..... !
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #7 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg skal si deg hva jeg synes jeg: Du er en fordømt taper. Ta tak i livet ditt. Du forsøpler internett og driter deg loddrett ut. Hvor stolt er du av innleggene dine? Forteller du vennene dine at du sitter og skriver provoserende innlegg på barnimagen.com? Neppe. Og faktisk tror jeg ikke du har så mange venner heller. Det skjønner jeg godt. Så da kan du velge om du skal fortsette å kaste bort livet ditt eller gjøre noe ut av det.
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #8 Skrevet 26. oktober 2007 Rettmessig harme er såååå sexy. Men det må da bli ubehagelig med det kosteskaftet permanent langt oppi rassen?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #9 Skrevet 26. oktober 2007 Syns denne tråden bør avsluttes nå!
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #10 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg har i hvert fall venner og er godt likt. Synes virkelig synd på deg. Det finnes bedre måter å få oppmerksomhet på.
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #11 Skrevet 26. oktober 2007 Er det meg du snakker til eller anonym HI? Uansett er det ikke noe jeg har hørt på lenge som låt mer patetisk enn "jeg har i hvert fall venner og er godt likt".
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #12 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg snakker til deg, og jeg er ikke HI. Men du sprer om deg så mye edder og galle her at jeg virkelig tviler på at du kan ha det særlig bra med deg selv og andre. Tror faktisk flere er enige med meg.
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #13 Skrevet 26. oktober 2007 Og om flere er enige med deg, hva så? Blir bæsj bedre om alle fluene slår seg ned samtidig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå