madde på pergo Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Noen som har hatt negativ test en uke før ikm men, allikevel vært gravide???
Høstspire 2011 Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Hei=) Jeg har ikke erfaring med det, men vet at hcg nivået som slår ut på testen dersom du blir gravid tar litt tid før det slår ut. Det kan være du er gravid og bare har testet fortidlig=) lykke til!
Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 En uke før ikm er det nok sjelden folk har testet positivt ja. Du må nok bare smøre deg med tålmodighet. Husk at det tar gjerne ca 4-7 dager (husker ikke akkurat tallet) før egget fester seg etter eggløsningen!!!
april d. Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 De er veldig mange som opplever at testen ikke blir positiv så tidlig til tross for at man er gravid, slik de andre sier over her. Det er endel som opplever at den ikke blir positiv selv en uke ETTER ikm, så her er det store variasjoner fra person til person. Da jeg snakket med min lege om dette så sa hun at de fleste leger ike anbefaler folk å teste så tidlig, siden det er så mange som da opplever at den tidlige positive testen blir etterfulgt av mensen og påfølgende negativ test senere. Og det er jo skuffende, selv om visstnok så mange som opptil 50% av disse tidlige befruktningene ender opp i 'vanlig' mens. Legen min anbefalte meg derfor å vente til 1-2 dager etter IKM med å teste. Det er best å ikke investere for mye tid og følelser i dette hele tiden, men jeg vet at det ikke er lett. :-) Lykke til med prøvingen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå