onam * mai 07 + september 08 Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 ... han ikke har feber, kun veldig vondt i lårene etter vaksine og bare hyler og skriker? Må gå rundt med han hele tida og jeg begynner å bli temmelig slitt. Vogna funker bare 5 minutter så vil han bæres rundt igjen... Han har så vondt stakkar. Hyler hver gang jeg beveger låret litt og det er vanskelig å unngå når han vil bæres...
Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Klart det. Du kan gi det når han virker som han har veldig vondt, ikke noe problem:)
Honningmelon Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Selvsagt. Det heter jo smertestillende... Man må ikke ha feber for å få smertestillende.
Vannliljå Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Det er jo defor vi har dem, ved feber OG smerter ) Hva med å prøve å gi han ett godt bad først? Lykke til c",)
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. oktober 2007 Var litt usikker for man kaller det jo ofte febernedsettendes/smertestillendes.... Da får han en nå. Orker ikke at han har så vondt. Mammahjerte brister snart her :-/
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 25. oktober 2007 #6 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg hadde gitt han det. Det er jo smertestillende, og når han tydelig har smerter så... Stakkar liten, håper det går over snart da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå