kokosyklus Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 1. Jeg annulerte en sykemelding for en stund siden, er det noe jeg skulle sndt til NAV? Jeg fikk aldri noe fra fastlegen min... 2. Dere med termin på nyåret, hva gjør dere med ferien dere har krav på i 2008? Lønner det seg å ta den midt i permisjonen eller på slutten? Jeg må vel ta den i løpet av 2008? Permisjonen min går ut januar 2009... Takknemlig for svar:)
mamma`n til nurk Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Vet ikke ang sykemld din, men hva ferien angår har jeg planer om å ta den i sommerferien, mens sambo har pappaperm:) Det er vel egentlig ett fett om du tar den midt i, eller mot slutten av permisjonen, bare den blir tatt iløpet av kalenderåret. Kan også søke arb.giver om å få overført inntill 2 uker til året etter, men da vet jeg ikke åssen det blir med lønn/feriepenger de 2 ukene.
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 vet heller ikke ang sykemeldingen din, men jeg skal ta ut ferie den mnd jeg får feriepenger fra jobben jeg. Det gjorde jeg sist også.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 men om man da tar ut ferien på sommeren..får man forlenget permisjonstiden?? jeg skjønner ikke det her helt....
mamma`n til nurk Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 ja, permisjonen blir forlenget med samme antall uker du tar ut ferie.
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 25. oktober 2007 #6 Skrevet 25. oktober 2007 jepp. Min permisjon er egentlig ferdig i slutten av november, men siden jeg tar ut ferie i hele mai, stopper permisjonen min i begynnelsen av mai, slik at jeg ikke får foreldrepenger i mai, bare feriepenger, og så begynner permisjonen igjen i juni. Dermed begynner jeg på jobb igjen rundt nyttår, i stedet for i slutten av nov
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå