Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

..25 uker i dag og sitter her å klarer knapt holde øynene åpne. Datteren min har besøk av ei klassevenninne, så føler ikke jeg kan gå å legge meg heller. Flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Gjeeeesp!!!

Normalt i følge min jordmor. Min Hb er helt fin!

Skrevet

er i uke 23 nå, og er konstant trøtt! Veldig kjipt, og det begynner å gå utover jobben =o(

håper det gir seg snart..

Skrevet

Ja, jeg er helt utafor. Gikk bedre i en kort periode, men nå føles det som om jeg kan sove hele dagen. Er i uke 20++.

Skrevet

Jeg er også konstant trøtt... Kan sove heile døgnet... men har ikke målt HBen på 10 uker, så skal til legen på mandag!! Klart det er normalt å vera trøtt, men ikke sånn at du vil sove heile døgnet!!

Er foresten 20 uker i dag!!

Skrevet

Samme her! Trudde dette var tida man skulle være mest opplagt i løpet av svangerskapet. Er 23+3 og såååå trøtt :->

Skrevet

Jepp her og!!! :(

Jeg er konstant trøtt 24/7!!

Sover minst 10-12 timer daglig! :)Må vel gjøre det nå som jeg har muligheten til det! :)

Skrevet

Jeg er også veldig trøtt for tiden. Er halvveis og trodde det hadde gitt seg, men nei da. trøttheten kom plutselig tilbake.. Er litt sykemeldt så jeg får sovet litt ekstra og det hjelper kjenner jeg. Og så litt et spørsmål: Hva er Hb måling?

Skrevet

HB står for hemoglobin.. det vil si at di måler blodprosenten!!!!

Skrevet

Hva skal blodprosenten være på? Noen som vet sånn ca??

Skrevet

Har vært trøtt helt fra starten, før jeg visste jeg var gravid, er 19-4 nå. Sovner når jeg setter meg ned. Trudde det var fordi jeg er mye aleine med de andre 4 unga vi har og blir sliten av det, så godt å høre flere har det sånn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...