Gå til innhold

Selv adoptert


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hei, jeg sitter her og leser på alt dere skriver! synes det er så flott at det er så mange som ønsker å adoptere, eller som er i gang allerede! jeg er selv adoptert fra Korea. jeg kom til norge ad jeg var 1 år gammel, og har hatt en helt fantastisk oppvekst! Jeg kunne ikke fått det bedre! Mine foreldre har alltid svarrt meg på spm jeg har kommet med angående adopsjonen, så jeg har helt fra jeg var 1 år visst at jeg ikke kom fra mammas mage.

Stå på! det er utrolig flott at dere adopterer!

 

hilsen meg som er stolt av å være adoptert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

hei, jeg er også adopter, jeg er fra Colombia :) jeg synes det er kjempe flott at så mange vil adoptere!

Jeg er hatt en kjempe fin oppvekst :) noen tider har det vært vanskelig, som i 14 -17 årsalderen, da var jeg veldig fokusert på hvor jeg ENGENTLIG kom fra! men foreldrene mine var veldig åpne, å svarte meg så godt dem kunne, og det er jeg kjempe glad for! jeg er stolt av å være adoptert fra Colombia! :) :)

 

stå på folkens :) Lykke til :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å lese deres innlegg - det gjør meg brennsikker på at jeg ønsker å adoptere. Er i gang med prosessen nå og gleder meg ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Lykke til videre med adopsjonen!

Det beste med å være adoptert er å vite at man virkelig er ønsket!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
  • 2 uker senere...

Ja det er bra at folk adopterer for det er så altfor mange barn der ute i verden som trenger foreldre som kan ta seg av dem.

Selv hadde jeg en ex som var adoptert fra Colombia, han var rundt 1år da.

Bodde på barnehjem før da, og han var så syltynn og veldig under utviklet og undervektig...

Han fikk bare flytende føde og kunne nesten ikke krabbe pga han fikk ikke stimulien han skulle ha.

Så jeg er virkelig glad for at han kom hit til Norge og fikk noen kjempe foreldre som virkelig ville ha han.

 

Stå på videre dere som skal adoptere, dere gjør en god gjerning!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...