Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begyte med mais grøt men han liker ikke noe særlig på det prøvde ris grøt også nå er det 5 dager sidenbegyte vi med grøt . hvor lang tid tok din baby for å spse bra . jeg vet det tar litt tid . men han vil ikke åpne munnen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han ikke er helt klar ennå, 4,5 mnd? Du kan jo prøve med grønnsaksmos, eller litt frukt for å se om han vil ha andre smaker. Jeg drev med fuktbestikkelser på grøten en stund før det gikk greiere. Men går fortsatt opp og ned, gitt grøt i 3 mnd. Men fra intro tok det vel et par uker før han "skjønte det".

Skrevet

Ikke min heller, begynte i juli, han er nå 7,5 mnd og spiser av og til 6 skjeer(det er rekorden), åpner heller ikke munnen. Prøvd mange forskjellige grøter og har nå bare gitt meg-tror jeg. Han er veldig glad i middagsglass og gr.saker på glass. De er vanemennesker.Men tror jeg ville prøvd en stund til om jeg var deg:)

Skrevet

Min spiste bra med grøt fra første tskjed han! Han elsker grøt. Nå har han fått det i 1 1\2 mnde og begynner så smått og bli litt lei maisgrøten, siden det ikke smaker noe. Og jeg har tilsatt litt HIPP eplemos i grøten. Da går den ned på høykant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...