Honningmelon Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg har hatt omgangsyken nå i et par dager. Jeg spyr ikke lenger, og formen er bedre, men jeg har slike voooonde kramper i magen. Kjennes ikke ut som vanlig mageknip, men skikkelige kramper liksom. Kommer sånn innimellom. Har litt diare i tillegg. Er det normalt med sånne kramper?
Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Ikke så uvanlig. Siste sprell før du blir helt bra tenker jeg:) HVis det ikke gir seg til i morgen ville jeg nok ringt en lege likevel. God bedring:)
Honningmelon Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2007 Har hatt det siden jeg ble syk... har ikke gitt seg. Men, det er normalt altså?
Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg har det også sånn når jeg har hatt omgangssyke. Iflg legen så er det fordi det er så tomt i magen (magen har ingenting å "jobbe" med) .
Honningmelon Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. oktober 2007 Begynte med kramper her... er så lei nå. SLitsomt med to unger i tillegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå