Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 åssen fester hodet seg? når det først har festet seg, kan det løsne igjen da?
Amanda- Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 så lenge det er vann rundt hodet kan det ligge og vippe litt sa JM. fikk beskjed for en uke siden at det var festet... jeg viste det før jeg kom ned.. det trykker veldig-.. der.. vist du skjønner, av og til helt ekstremt.. klarer nesten ikke gå eller sitte.. ubehagelig... det er slik jeg føler det... sikkert variert fra person til person.. har ikke noe og sammenligne med.. er førstegangs...
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg vet bare at det fester seg sjeldnere hos 2.gangsfødende fordi de har større plass i bekkenet siden de har født før. Tror ikke det skjer noe spesielt, det har jo ikke noe å si for når babyen kommer, noen hoder fester seg jo i uke 35 og mor går likevel på overtid. Men det som er bra m at hodet fester seg er at hvis vannet skulle gå plutselig er det ingen mulighet for at navlestregen kommer i klemme mellom bekkenet og babyens hode. Var hos lege i dag og fikk bekreftet at hodet er festet (uke 38+5) og hun sa faktisk at dersom babyen var veldig urolig kunne den komme seg løs igjen men siden min baby var rolig så ville nok ikke det skje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå