mor.monsen Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Har en gulvlegger i huset nå som kom uanmeldt klokken 11:30 å har satt i gang med gulvet på badet. Vi hadde i utgangspungtet fått beskjed om at det ikke skulle noen håndverkere hit før i morgen. Nå har han snakka i teelefonen 3 ganger på kort tid med noe som høres ut som ei dama å de krangler. Han snakker høyt og har så høy lyd i telefonen at jeg kan høre damestemmen. De snakker et annet språk. Det er ganske ubehagleig å høre på. Burde jeg si ifra til han som er leder for dette oppussingsprosjektet. Syns det er ganske uproft å komme slentrende midt på dagen uten avtale og sså krangle høylytt i telefonen så jeg hører det. Som om ikke det er nok så har han lavna doringen oppe etter å ha lånt do og han levner ytterdøra åpen hver gang han går ut eller inn. Det blir jo iskaldt i huset. Blir så irritert!!!!
Gjest Lenchen med jente i magen Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Uff, hehe, høres ut som en snåling... Stakkars deg. Ja, jeg tror jeg ville sagt det til sjefen hans. Skikkelig uproft!
mine små alver... Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Hei.Si ifra!! Jeg jobber som maler og sånn oppførsel er ikke bra. Gi beskjed så langt du klarer til han det gjelder først du,begynn med døra!
mor.monsen Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. oktober 2007 Ja ikke sant....er så lei av å ha møkkete håndtverkere i huset. Gubben har min bil i dag så jeg kan ikke flykte heller! Mon tro hvor lenge han har tenkt å bli....når han kom så seint mener jeg.. På fredag kom rørleggerne klokka 10 å ble til 19....på fredagskvelden!!! Da holdt jeg på å KLIKKE!
mor.monsen Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. oktober 2007 Jiiiiz...nå er han i gang på telefonen igjen. Høyere enn noen gang. Åsså vil han ha svartsekker, men det har jeg ikke. jeg sa han kule legge søpla si på et sted så plukker jeg det opp etter jeg har vært å kjøpr sekker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå