Gå til innhold

Han har en liten englebror han.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min har med seg en kamerat hjem fra skolen i dag.Jeg spurte om han hadde søsken.Jeg har en storesøster og en illebror som er død svarer han.Han er min englebror og han skal vi aldri glemme.Vi tenner lys for han hver kveld og det er viktig siern han veslevoksent.6 år er`n.

Sønnen min titter lenge på han og sier......Er du lei deg? Og da svarer han....Nei,ikke alle har en liten engel som passer på seg vettu:o)

Syntes det var så fint sagt jeg:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det var fint sagt av han.. og bare 6 år...

Skrevet

ååå:)

blir på gråten når jeg hører om slike ting...

Skrevet

Kjempe fint sagt:-)

Høres ut som om den gutten har flotte foreldre:-)

Skrevet

Er jeg den eneste som reagerer litt negativt her?

Nå vet ikke jeg hvor lenge det er siden denne lillebroren døde, men dersom det er en stund siden tror jeg ikke alltid det er så sunt å bære vekten av døde søsken på små skuldre. Tenne lys hver kveld er kanskje å overdrive litt?

Mener ikke å være ufølsom, men at folk må komme seg videre.

Skrevet

Snufs....så nydelig sagt. Barn er kloke!

Skrevet

Å tenne et lys har vel ikke noe med "å komme seg videre" å gjøre. Klart er den en hel sermoni som alle må delta på, er det noe annet.

Syns det er fint å dele sorgen med barna på denne måten jeg.

Skrevet

Syntes det er viktig å la barna ta del i sorgen jeg.Og her er det foreldre som tydeligvis legger vekt på det å komme seg videre.Lillebror er i himmelen og passer på dere......kjempefint sagt syntes jeg.Selv var jeg 10 år da jeg mistet en ufødt lillebror.Og skulle virkelig ønske vi hadde snakket mer om det den gangen.Jeg hadde behov for det....men jeg var barn og ble "skånet" for sorgen.Ikke bra mener jeg!!!!

Skrevet

Så fint sagt av han:) Blir skikkelig rørt av å lese sånt!

Vi kommer til å fortelle Lukas at han har en liten englebror i himmelen når han blir så stor at han skjønner det.

Syns de har all rett til å få vite om det og få kunne snakke om det. Liker ikke at folk tier om sånt....

Skrevet

Signerer Lukas og engelen Noah + Spire.

Og det var utrolig skjønt sagt av gutten:-)

Skrevet

det var koselig ja!

er sånn jeg tenker om min bestevenninde som døde av kreft da vi var 16 år...

hun er min "guardian angel" =) er så koselig å se for seg at hun sitter på en sky og passer på meg liksom =)

Skrevet

Det var så nydelig sagt. Jeg synnest foreldrene har forklart han om døden på en fin måte jeg.

Jeg var like gammel da jeg mistet min bestefar. Jeg hadde nok hørt om døden så jeg sa til mamma og bestemor at de ikke skulle være lei seg for bestefar satt oppi himmelen til Gud og passet på oss i sammen med lensmannen.

Skrevet

skulle nesten tro du hadde hatt med snuppa mi med hjem. Hu kunne sagt akkurat det hu også.

Synes det er flott at de ser på det sånn. Barn må få delta.

Og til deg som snakket om å komme videre, vi tenner også lys nesten hver kveld, men vi har kommet langt langt på vei, det har ikke noe med lyset å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...