Gå til innhold

når begynte deres barn å krabbe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

sønnen min ble født 13 uker for tidlig, og er snart 9 mnd. han har ikke vist noe innteresse for å krabbe, og han hater å ligge på mage.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har en som er født 12 uker fortidlig jeg. det er ikke SÅÅ lenge siden han begynte å krabbe, men starta med åling når han kanskje var rundt 12 mnd! Det kommer seg snart! min er nå 17 mnd, og endelig går han! :-)

det er som alle sier, gi dem litt tid, så blir det :-)

min krabber kjappere enn han går, så han foretrekker det noen ganger, hehe! Men det er fint for han og krabbe, fordi han sliter litt med den ene hånden, og krabbing er fin trening

Skrevet

Snakker dere "korrigert" her eller?

Skrevet

hallo

Sønnen min ble født 10 uker for tidlig og er nå 9,5 mnd( ukorr)

Han kan heller ikke krabbe, men åler seg raskt fremover ( gjort det i vel 1 mnd) Er stadig opp i krabbestilling men skjønner visst ikke helt hvordan han skal bruke beina. Den siste uka har han begynt å sette seg opp så nå tror jeg han har nok med det. Krabbinga kommer nok snart.

Det er så stor variasjon i når de starter og gå/krabbe. Det viktigste er ikke når, men at det skjer en utvikling.

Bare vent, det skjer nok før du aner det.

Ha en fin kveld

Skrevet

jeg mente ukorrigert:)

Skrevet

takker og bukker for svar:)

det kommer sikkert snart, men er utålmodig av natur:)

kansje derfor han kom så altfor tidlig...:/

ha en fin kveld:)

Skrevet

Tuva har aldri lært og krabbe.. HUn er nå 17 mnd og går.. Men hun lærte aldri å krabbe.. HUn akte seg på rompa... Merker at det absolutt hadde vært en fordel med å krabbe men det får komme når og hvis det komme! :-)

Skrevet

hehe har prøvd å sette han på rompa, men han syns det er så morsomt å kaste seg bak så jeg kan ta i mot han! da ler han høyt:D

Skrevet

Tulla mi begynte å krabbe når hun var 10 mndr.. Født 6 uker før termin. Så kan nok ikke sammenliknes helt med de som er født veldig prematurt..

Men det kommer seg nok.. Med tid og tålmodighet så løsner det seg for alle. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...