Gå til innhold

Dere med større barn, dv skolebarn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye gir dere for i bursdagsgaver til klassekompiser? Snuppa på 9 år skal i bursdag i morgen, og siden jeg er syk tenkte jeg å gjøre det enkelt for en gangs skyld og bare gi penger. Men hva er vanlig å gi egentlig? Er jo nesten en bursdag i uka føler jeg, går fort en del penger....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er alle enige om at 50,- er en grei sum:) Og ingen gir mer penger eller for større sum. Det er veldig mange femtilapper i omløp i klassen, men det er greit, så kan man kjøpe en stor ting istedet for alle disse små plastgreiene som ødelegges andre dagen uansett.

Skrevet

Ja, det er sikkert ikke så dumt å få penger så man får kjøpt seg noe ordentlig.

Takk for svar. :o)

Skrevet

Min hadde nettopp bursdag og fikk alt fra 50-300 kr. Syns 300 var veldig mye, blir jo mange bursdager i løpet av året. De fleste har lagt seg på 100-150 kr. Det syns jeg er passe.

Skrevet

Jeg har en på 8, og de gir 100,-

Hvis det er gave, ligger den på 75-100,-

Skrevet

Tror vi legger oss på 75 eller 100 kroner. Får diskutere det med mannen min og jentungen.

Takk for svar. :o)

Skrevet

Hos oss er det også enighet om 50 kr. Synes det er veldig passe, det blir jo noen bursdager i løpet av ett år.

Min gutt gir alltid "bare" penger, for da kan den som har bursdag samle sammen og kjøpe seg noe litt større.

Skrevet

alt mellom 50 kr til 100 kr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...