Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Jente på 2,5 har feber (klarte ikke måle hvor mye pga dårlig termometer, men er i alle fall over 38,5), klager på vondt i halsen (spurte henne om hun hadde vondt noen plass og hun pekte på halsen, usikker på hvor mye av det jeg spør om hun skjønner) og er generelt slakk. Prater og sånn, men vil helst sitte i fanget og slappe av. Er det noe jeg bruker legevakten til i kveld, eller skal jeg vente på time os legen i morgen?
Salat Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Se det ann et par dager, så ringer du fastlegen om det ikke går over av seg selv, eller om hun får veldig dårlig allmenntilstand.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2007 Thanks, tenkte egentlig det jeg også... Ser ut som hun kan ha sånne skjelvinger som man kan få når man har feber. Pleier ikke være "raus" med paracet, men burde kanskje gi nå? Hva slags begrensninger har dere andre om febernedsettende til barna?
Mille** Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg hadde gitt henne paracet nå fordi hun har vondt og nedsatt almenntilstand. Ville ikke ringt legen med det første, se det litt an. God bedring til snuppa di! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå