storebror og junibaby=) Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 bestilt ny seng.De skulle ringe et par dager føre de kjørte den ut.Skulle ha kommet i forrige uke,men når jeg ringte sa de uke 44.Det er neste uke igjen. Ringte i går og sa de kom fredag mellom 10 og 11.kunne ikke høre han sa noen dato,så da mente han førstkommende?? hehe
Dotten Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Ville satset på i morgen ja... men klokkeslettet kan du nok ta med en klype salt. Bare pass på å vær hjemme mellom kl. 9-15.. he, he.
Svinesteika. Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Ring og sjekk en gang til du Har vært bort i det samme selv mange ganger. Blir grå i håret av og gruble på og analysere hva som ble sagt. Så nå ringer jeg heller og spør.
Mrs. Bouquet Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg hadde tolket som om det var i morgen. Så om du har fri kan det være veldig koselig å få vasket soverommet og sengetøy til senga kommer, så kan den innvies etter Grosvold (hihi)
storebror og junibaby=) Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. oktober 2007 hehe,rommet er vasket og senga tatt ut.Blir gjesterommet i dag.Skal vere barnevakt i mårra så får ikke ryddet ut til de kommer da.Så derfor jeg fikk litt panikk nå haha... Hjemme er jeg ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå