Gå til innhold

link til å sy trekk til voksi posen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

tror det var noen her inne som la inn en link til en side der det var noen som hadde sydd eget trekk til voksi posen.. er det noen som har den linken?? må ha noe å gjöre på dagene nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det var den linken... tusen takk så mye... nå er det bare å finne stoff som passer da:)

Skrevet

Heisann! Jeg la ut den linken ei stund siden på bim fordi jeg var så imponert av hva denne damen hadde klart å sy. Skal prøve å si en jeg også. Blir sikkert ikke like fine som hennes men jeg gleder meg til å prøve.

Men, det jeg lurer på er... hvor kan jeg kjøpe stoff???

Jeg kan sikkert finne noen sybutikker i sentrum men de blir sikkert ganske dyre. Hadde håpet på å kjøpe noe som ikke kostet alt for mye ettersom det kan godt hende at det blir mange feil den første gangen.

Skrevet

Du kan gå inn på www.stoffogstil.no . De har mye fint og mye rimelig. De har nettbutikk, og så har de butikk i Drammen.

Lykke til med syingen :- )

Skrevet

hvis du vil prøve deg litt fram med billige stoffer er jo ikea genialt! Ellers har Panduro fine stoffer, Åhlens, eller man kan kjøpe billig fleecepledd og sy av det. Vanlige stoffbutikker er ikke så innmari dyre heller. Bor du i oslo området? Prøv Grønnland og alle innvandrerbutikkene der!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...