vamp1980 Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 tror det var noen her inne som la inn en link til en side der det var noen som hadde sydd eget trekk til voksi posen.. er det noen som har den linken?? må ha noe å gjöre på dagene nå.
enpå3ogenpå1 Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 http://www.nybaktmamma.com/plassen/showthread.php?t=500712 vet ikke om det var den linken du tenkte på? Skal sy trekk selv , blir moro å se åssen det blir
vamp1980 Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2007 ja det var den linken... tusen takk så mye... nå er det bare å finne stoff som passer da:)
Kahbean Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 Heisann! Jeg la ut den linken ei stund siden på bim fordi jeg var så imponert av hva denne damen hadde klart å sy. Skal prøve å si en jeg også. Blir sikkert ikke like fine som hennes men jeg gleder meg til å prøve. Men, det jeg lurer på er... hvor kan jeg kjøpe stoff??? Jeg kan sikkert finne noen sybutikker i sentrum men de blir sikkert ganske dyre. Hadde håpet på å kjøpe noe som ikke kostet alt for mye ettersom det kan godt hende at det blir mange feil den første gangen.
Lita jente på vei :-) Skrevet 27. oktober 2007 #5 Skrevet 27. oktober 2007 Du kan gå inn på www.stoffogstil.no . De har mye fint og mye rimelig. De har nettbutikk, og så har de butikk i Drammen. Lykke til med syingen :- )
enpå3ogenpå1 Skrevet 27. oktober 2007 #6 Skrevet 27. oktober 2007 hvis du vil prøve deg litt fram med billige stoffer er jo ikea genialt! Ellers har Panduro fine stoffer, Åhlens, eller man kan kjøpe billig fleecepledd og sy av det. Vanlige stoffbutikker er ikke så innmari dyre heller. Bor du i oslo området? Prøv Grønnland og alle innvandrerbutikkene der!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå