anette staiiiiii Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg har kjøpt friends sine vintersko på obsen for en stund tilbake,har ikke kvittering på de. Når de skoene var på salg på obs så sto det tydelige plakater att disse skoene var best i test,altså jeg antar att de selvfølgelig er det. Men så leser jeg i ett blad att de var best i test i 2004.Dette irriterer meg,i tillegg så lekker skoene,de er overhodet ikke vanntette. Har lyst å ta skoene med meg ned å forlange penger tilbake,selv om de er brukt og jeg ikke har kvittering.
Dotten Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Du kan jo ringe dem... Ikke sikkert du trenger kvittering. Du kan si du fikk dem i gave! Skoene holder jo ikke formålet med å holde barna tørre og varme, så da synes jeg klart du kan klage! Lykke til!
NoDoubt Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 De var best i test i "foreldre og barn" i 2005 og 2006. Det er det som står på plakaten og. Da testet de at skoene var VANNAVISENDE. I år tapte de i "F&B" da testet de at skoene var VANNTETTE. Jeg ringte til "F&B" fordi ei her inne sa at skoene var forandret på og at det var derfor de tapte. Men det stemmer ikke. De har testet forskjellige ting. Men hun i "F6B" sa at hun heller ville hatt Friends skoeene enn de som vant åfrets test. Friends skoene holder godt på varmen mens vinneren holdt ikke godt på varmen. Imprignerte du friends skoene så fikk du helt klart den beste skoen sa hun. Så kjøp imprigneringsspray og fyr løs. Jeg fikk anbefalt å imprignere de 4 ganger før jeg tok de i bruk. Det gjorde jeg og skoene er kjempe gode:-)
anette staiiiiii Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. oktober 2007 hmmm,merkelig,for jeg har impregnert de mangen ganger,men alikevel er tulla våt og klam på beina. Syns overhodet ikke disse skoene holder mål,og skjønner ikke att de har lov å skrive bst i test med stor overskrift når de ikke er best i test i år,dette er lureri fra min side..
NoDoubt Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 Det står klart og tydelig: "Best i test i Foreldre og barn i 2005 og 2006". Så det er ikke lureri! Men at du blir forarget kan jeg forstå. Jeg følte meg lurt selv var jo derfor jeg ringte F&B. Men da hun forklarte at de hadde testet forskjellige ting og at det faktisk var en bra sko så syns jeg det vsr greit. Var jo meg selv som hadde kjøpt de skoene som var best i test 2 år før og ikke de som var best i test i år.
anette staiiiiii Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. oktober 2007 der som jeg kjøpte skoene sto det ikke hvilket år de var best i test,derfor jeg syns det er dårlig. Men uansett er overhodet ikke fornøyd med skoen,og jentungen snubler hele tiden når hun går med skoen,så jeg har kjøpt nye,men syns det er for gale att de andre bare skal bli stående og. Men,men får vel sikkert ikke gjort noe med det..Takker for svar
NoDoubt Skrevet 25. oktober 2007 #7 Skrevet 25. oktober 2007 Det som er viktig når du kjøper sko etter tester er at du leser testene og ikke minst hva de har testet! Alle har forskjellige ting de legger vekt på når de skal velge sko. For meg er det viktig at vinterskoene (friends er vintersko) holder godt på varmen, puster og tåler fuktighet. Regner det så bruker vi støvler.
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 25. oktober 2007 #8 Skrevet 25. oktober 2007 nå er vel dette vintersko, og ikke høstsko! sjønner at jenta di blir våt og klam i vintersko, det finnes andre alternativer på høsten.
anette staiiiiii Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 25. oktober 2007 ja,dette er vintersko,men hva når det kommer snø,da vil jo ungen selvsagt bli våt på beina...
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 25. oktober 2007 #10 Skrevet 25. oktober 2007 snø er ikke flytende... ingen sko er 100% vanntette, ikke gore tex heller, har bare hatt gore tex før og han ble jaggu våt da også, hvis han gikk i søla, eller ble alt for varm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå