Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Dere har ikke jobbet, er det sånn? Er dere hjemmeværende eller student? Bare lurer... Er litt usikker på hva som vil lønne seg for meg!
Gjest 5 andre Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg er heltidsstudent, og har jobbet i tillegg. Har bare ikke jobbet nok til at det lønner seg å motta fødselspenger. (Har for det meste jobbet helger og på sommeren, siden jeg også har en sønn på ett år) De på nav kan svare på hva som lønner seg for deg..
2 prinser og en prinsesse Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 har våre sykemeldt noen måneder nå.. så derfor får eg kun engangsstønad..
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 desember_gutten...du får jo foreldrepenger av sykepenger hvis du har har full jobb før du ble sykmeldt..eller hatt nok til at du har tjent deg opp foreldrepenger...
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #6 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg er heltidsstudent. Var det under forrige svangerskap også. Fikk utbetalt engangsstønaden i dag. Er i min 32. uke. Pengene fikk litt bein å gå på kan du si, hehe. Mannen min er i full jobb og vi har heldigvis kjøpt inn det meste til førstemann, så da går det jo an å bruke litt av dem allerede nå :-) Du kan få utbetalt engangsstønad fra uke 26 og utover i svangerskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå