Gå til innhold

Noen som har peil å kan hjelpe meg litt?:):)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter ikm til søndag... og for noen dager siden når jeg hadde lagt meg, fikk jeg skikkelig stikkninger i magen å det var utrolig vondt å ubehagelig.. og noe som stakk skikkelig i ryggen... Tenkte #"¤"# nå kommer hun sikkert på besøk imorra tidlig,

..men somsagt, dette er hmm 3 dager siden... ca 1 uke etter eggløsning å 1 uke før mens... hva kan dette ha vært?

.. Føler meg ganske slapp og trøtt fortiden.. å kvalm tiltider...

men ikke øm i brystene eller noe.... Men har endel utflod, den er (BEKLAGER) ganske tykk å hvit... lukter ingenting.... er dette normalt??

tusen takk hvis dere kunne gitt meg et svar hvis dere har peil på hva det kan være.... :):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

men er det ingen som har et svar å gi meg eller?? :(

Skrevet

heisann, ja,du er inne i en spennende tid det kan være sikkert, det med mye utflod kan være et tegn,selvom det er ganske vanlig når man skal ha mens, det at du er litt kvalm,er jo et bra tegn egentlig. du må bare ta tiden til hjelp og håpe,sender masse babystøv til deg.

hilsen en som også prøver.

LYKKE TIL GIRL!

Skrevet

Takker så mye for svar :)

Ja vet at utflod kan være et tegn på at tanten snart kommer....

...men har hatt så "uvanlig" mye hvis du skjønner..... og en ting jeg glemte å si tidligere, er at i det siste så har jeg fått utrooolig mye kviser. Aldri vært plaget med kviser før.. men nå har jeg liksom fått å mange små i ansiktet, å på ryggen huff huff,,,, nedover ryggen å oppe ved skuldrene,,

Tenkte egentlig jeg skulle løpe ut å kjøpe en test, men burde vel heller vente etpar dager.. er vel større sjans da at den slår ut hvis det er noe inni magen min :)

lykke til til alle som prøver ;););;);););;);

Skrevet

jeg er også plaget med mye utflod før jeg skal ha mensen, men for og se på det positive: du snakker om stikking i rygg og mave, det kan være lille spire som fester seg,slapp og trøtt er man også hvis man er gravid,og hvis du normalt ikke er slapp og trøtt er jo det positivt, jeg vet ikke så mye om kviser, om det er et tegn, og husk at du trenger ikke bli øm i brystene før det har gått noen uker, men det er jo mye her som tyder på at du er gravid,

jeg råder deg til og vente et parr dager før du tar test, heller gå med en spennings følelse enn og bli skuffet pga negativ test, ikke'sant? hvor gammel er du forsten??

klem klem

Skrevet

Hei=)

Kviser, utflod, stikninger i ryggen.. alle er symptomer på graviditet!=)

Lykke til! Håper det er spira som har satt seg hos deg=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...