Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Tenker da på om han kan bli avhengig av det for å klare å bæsje. Han bæsjer normalt, med eller uten svisker men han liker det så godt OG i utg.pkt trodde jeg det bare var bra at han åt det hver dag, pga mye c vitaminer bl.a men så hørte jeg at det ikke var bra. Noen andre som har hørt det?
sweet dreams Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 min på 6 mnd simpelthen elsker den sviskemosen, så han får hver dag. i utgangspunktet fikk han det pga hard mage, så gav jeg han det noen dager og bæsjen er mye bedre. når han ser grøtskåla kommer jubler han, men når han får skjea opp til munnen kniper han sammen. det er jo så rart for han er så liten, men når jeg da tar frem sviskemosen gaper han som bare det!!!! så da blir det ofte til at jeg gir han grøt med litt sviskemos på hver skje. sikkert en stygg uvane men pytt pytt. jeg kommer til å fortsette å gi sviskemos. han blir jo større å da får han sikkert andre favoritter, og sviskemosen faller fra av seg selv.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Takk for svar. Tror jeg bare fortsetter jeg også, det er jo unektelig sundt da :-) han kan få det i stedet for sjokolade når han vil ha noe godt *ler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå