Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 jeg må bare skrive inn og klage litt.. kanskje noen har noen forslag til hvordan jeg kan få satt igang fødselen.. ?hadde termin på tirsdag og vil ikke gå mye lenger på overtid... fikk ei jente for 19.10.06 på nesten 4,3 og nå venter vi gutt og de sier at gutter fort kan bli større.. jeg vil ikke føde ut en 5kilos unge:( prinsessa er hos mormor`n sin også tilfelle det skal skje, siden vi bor over en times tid unna til og bare dra og levere hun vis det skjer på natta. så vil at det skal skje snart sånn at vi kan hente hun hjem og ikke trenger og være redd for at hun må være med på føden.. har fått ikke noe nettverk her vi har flyttet enda som kan ta hun.. huff syns dette er vanskelig jeg......
mamman til karen elisabet. Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Har desver ingen tips til deg, men vil bare ønske deg lykke til og krysser fingre for at det skjer snart.
LandsyLovepump Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Hm.. d sies at d å ha sex eller gå mye i trapper eller noe skal hjelpe.. ikke veit jeg.. har ikke kommet så langt ennda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå