Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Hvor lenge har de på seg samme body før dere vasker de? Hva mener dere med lufting av ulltøy? Jeg vasker jrs ullbody etter at han har brukt den en dag, men det er vel å overdrive det da?
Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Kommer an på hvor de kommer fra. Nøstebarn sine kan behandles med lufting osv. Jeg bytter når den er skitten av gulp osv. Vasker den ikke etter en dag. Men så er jeg litt lat:)
Medium fikk guttebass Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Det er absolutt ikke nødvendig å vaske ullundertøy etter bare èn dags bruk. Det vil jeg tro sliter mye på ullfibrene. Her kan det brukes både tre og fire dager før jeg bytter. (Om det ikke blir sølt på det, vel og merke) Ull er laget slik at det ikke blir "møkkete" på samme måte som f.eks bomull, og da tenker jeg på fuktighet, svette osv. )
Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Ja det er dette jeg har tenkt, så jeg får vel forandre litt på vanene her. Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå