maibaby-Ingrid2008 Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Det begynner å bli litt slitsomt at jeg er så sulten hele tiden. Og da mener jeg ikke fysen eller bare småsulten. Det er sånn at magen rumler, jeg blir slapp og jeg har lyst på varm mat hele tiden. Kan spise brød, men da merker omtrent ikke at jeg har fått i meg mat. Går utover konsentrasjonen, dette.. Tenkte å spise litt nå, men det går vel ikke lang tid til neste gang jeg blir sulten og bare tenker på mat. Flere som er sånn?
mamma`n til nurk Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Skulle ønske!! Har nesten ikke matlyst i det hele tatt, nesten aldri sulten.. Masse mat som ser godt ut, men orker ikke å spise no særlig..
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Sulten hele tiden! Lurer på hvilken vei det skal gå med vekta mi framover haha Slitsomt...
Sara Maria Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Kjenner godt til den følelsen, ja :-) Kunne spist varm mat når som helst her! Selv om jeg er kvalm. Snålt... Denne uka har sultfølelsen vært mindre, men jeg mistenker at det har en sammenheng med at jeg har har vært helt slått ut av forkjølelse. Er 13+3 i dag.
mamiladi Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg er sulten hele tiden! Selv om jeg av og til samtidig er kvalm og har blitt veldig kresen på maten Jeg stapper i meg frukt og væske imellom måltidene. Jeg blir også veldig slapp hvis jeg blir sulten og ikke får mat, jeg blir nesten mannevond :-D Se opp for sulten, hissig og gravid... Merkelig nok har vekten min vært veldig stabil de første 17 ukene. Men jeg blir helt sikkert tyngre
Blå + en i magen Skrevet 25. oktober 2007 #6 Skrevet 25. oktober 2007 Ja, sulten hele tiden! Jeg er kvalm da, og kaster opp hvis jeg ikke spiser noe annenhver time ca. Og vekta fyker oppover;)
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #7 Skrevet 25. oktober 2007 Hallo. Jeg hadde ikke lagt på meg noe til uke 19, men nå har jeg fått en enorm appetitt. Er i uke 20 og har gått opp 2 kg alt. Er sulten hele tiden...hjelp!!! (Er overvektig fra før med BMI på 30)
-Loppa- Skrevet 25. oktober 2007 #8 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg er konstant sulten, men har ikke lyst på noen ting. Ganske dårlig kombinasjon det da :/
mammeladas *HØYGRAVID' Skrevet 25. oktober 2007 #9 Skrevet 25. oktober 2007 Er utrolig sulten på frukt og grønnsaker!! Og cherrytomater?? Ahhh!! Sitter faktisk i det skrivende øyeblikk og gomler fra et stort fruktfat hehe:-) Er egentlig en matmons av de store, men til min store forbauselse er nå lite som frister..
lovable Skrevet 25. oktober 2007 #10 Skrevet 25. oktober 2007 åååh... fruktfat... det hørtes kjempe deilig ut... *løpe å kjøpe* fikk skikkelig lyst på fersken eller vann-melon. nammi. Jeg har i grunnen ikke matlyst... har ikke hat det siden uke 6, :/ frukt er det eneste jeg får skikkelig lysst på, og som er skikkelig godt!!
fjollefrua Skrevet 25. oktober 2007 #11 Skrevet 25. oktober 2007 hvor mye spiser dere iløpet av dagen? Jeg er så redd jeg ikke skal få i meg nok næring jeg... Glemmer helt at jeg må spise nå når jeg er gravid... Er sjelden sulten. Og drikker nok altfor lite vann desverre... Er 18 uker idag...
maibaby-Ingrid2008 Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 26. oktober 2007 Det varierer litt på hva slags mat jeg liker den dagen eller om jeg er uvel, men som regel 4-5-6 måltider om dagen. Alle måltidene er ikke veldig store da, og så passer jeg på å spise så sunt som mulig etter forholdene. Pluss frukt og grønnsaker. Vann drikker jeg mye av, og iskald ekstra lett melk har jeg fått helt dilla på. Tror det er sånn at babyen tar den næringen den skal ha fra deg, så det er nok du som blir slapp hvis du ikke spiser nok.
Galskapens overhode Skrevet 26. oktober 2007 #13 Skrevet 26. oktober 2007 Nå etter jeg passerte uke 20 har matlysten kommet tilbake for fullt. Gått opp 2 kg bare på 2 uker.. Fysj..Har enda 1 kg i minus før jeg passerer startvekta da. Skal bli spennende å se hvordan dette går fremover.. Målet er egentlig å holde meg rundt 7-8 kg vektoppgang. (er overvektig fra før)
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 26. oktober 2007 #14 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg føler jeg småspiser heele tiden. Skal til jordmor på tirs så da får vi se hvor mye jeg har lagt på meg. Har ikke vekt hjemme.. Er veldig glad i brød, pasta og melk... Og spiser vel det meste jeg kommer over ellers også. Var tynn før jeg ble gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå