Gå til innhold

Eggeløsning, ikke her!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Ettersom jeg er ganske ny her, så tenkte jeg at jeg skulle spørre der om litt råd.

Det har seg sånn at jeg har så utrolig lyst på en liten en, men det tar så utrolig lang tid syntes jeg.

Jeg har to gutter fra før i alder 3 og 5, og har i et år nå vært klar til å min tredje. Men, ingenting skjer, jeg har ikke kontroll på syklus, og mensen kommer helt uregelmessig.

Jeg kan også fortelle at jeg har mistet to ganger siden vi fikk yngste mann. Sist fødsel var veldig hard, og jeg fikk sannsynligvis ødelagt noe muskelatur inne i magen. Det jeg er bekymret for nå, er om dette er årsaken til at jeg ikke blir gravid?

Har vært inn og ut av sykehuset, testet, men intet resultat, de finner ikke noe galt.

Så jeg lurer på om det er noen der ute som kan komme med noen tips om hva jeg skal gjøre. Har prøvd eggeløsnings tester, men det ser jo ut til at jeg ikke har eggeløsning!!!! Frustrasjonen begynner å ta overhånd...

Vet jeg har to nydelige barn, men det er rart med det, ønsker mann seg tre barn, så ønsker mann seg tre...

Noen der ute som har prøvd noe som fikk klaff??

Håper det.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...