Gå til innhold

Duovogn eller kombivogn??? Hvilket merke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bør jeg velge av duo og kombi?? hva er forskjellen??

Noen som har noen gode råd på en god og fin vogn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Duo er når baggen og sitte delen er i to forskjellig deler.

kombi er når baggen ligger oppi sittedelen.

Har jeg riktig?andre?

Min erfaring er at duo vognene er lettere og større.

Vis du skal ha 4 hjuling kan jeg anbefale deg emmaljunga duo.

Den er stor,lett og utrolig brukervennlig.

jeg kjøpte først en kombi,men etter et par mnd angret jeg og kjøpte duo.

Klarte ikke se for meg hvordan er barn skulle få plass i en kombi på vinteren!!men det er selvsagt forskjeller på de da.Alle vognene er ike like.

Lykke til videre i jakten på vogn:=)

Det er bedre og bruke litt lang tid så du blir fornøyd enn og forhaste seg(slik som jeg gjorde:=(

Og vil du spare noen penger:Er det helt genialt og kjøpe vogn på Finn.no

Skrevet

får du vinterbarn må du nesten ha duo vogn,da er sportsdel og bag separert.kombi setter du bag inn i sportsdel,bagen blir velldig liten.

jeg anbefaler basson baby på d sterkeste;) hadde d med min første,super fornøyd,har kjøpt brio happy duo,angrer kanskje litt,for bagen er ikke så stor:(

Skrevet

Jeg har kjøpt teutonia Prestige Duo og selv om den ikke er i bruk enda, men jeg håper den vil bli det straks :-) så er jeg så langt veldig fornøyd...

Som de sier ovenfor, bagvogna er mye større på Duo enn på kombi, i tillegg hvartfall på mitt merke er duo høyere enn kombi. I tillegg på teutonia sine kan man regulere håndtakene, dette er viktig for oss da jeg er 167, mens sambo 198 :-)= Man kan også snu det, mot barnet eller med barnet :-)

Skrevet

Forkjellen på duo og kombi har du jo fått allerede her.

Vi kommer til å velge kombi, da det for oss er mest praktisk å kunne ta bagen ut av vognen og bære den separat. Dessuten kan en jo som liten sove i denne en natt eller to...

Valget vårt falt på Emmaljunga City Cross med hardbag.

Det som er viktig for oss er lav vekt, denne er 11 kg. Lett å få inn og ut i bilen, som er liten. Sammenlagt er vognen 89 på lengden. Samt at den har justerbart styre, da jeg er 170 og sambo 196.

Skrevet

Hei:)

Jeg skal selv kjøpe meg simo kombivogn! Selv om den er litt tung, er den veldig fin og kan brukes helt til den lille er 4 år gammel=)

Skrevet

KK så det er deeet som er forskjellen ja. Hadde egentlig bestemt meg for kombi, men nå begynner jeg jammen å lure.. får jo et vinterbarn. :-))

har sett mye på simo selv...men har hørt mye positivt om emmalj-vognene..(tror ikke simoduoene er like tunge som kombiene) søren ikke lett å velge :-)) takk for mange svar forresten!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...