marianne 500 Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg har to småunger og fant i går ut at jeg er 5 uker på vei med nr 3 : ) Leser om mange her inne som er bekymret fordi de ikke har noen symptomer. Jeg kan fortelle at jeg ikke hadde et eneste symptom før i uke 6 med de to første barna (etter det var jeg litt kvalm på kvledstid i noen uker). Denne gangen har jeg vært usedvanlig trøtt den siste uka og tenkte kanskje en test var på sin plass, det var lurt : ) Mange er også veldig opphengt i livmortappen. Hos meg har ikke den heller forandret seg noe særlig ved graviditet. Etter eggløsning, da den jo er veldig myk, har den vært knallhard og sittet rimelig lavt. Så til dere som ikke har tidlige symptomer, don`t worry : )
lit'n Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Det med livmortappen har jeg også lurt litt på. Jeg sjekker daglig og har jo merket forskjell, åpen/lukket etc, derfor har jeg jo gått ut fra at jeg har eggløsning rundt den tiden livmortappen er åpen, hvis jeg har eggløsning. Noen som vet om du kan bli gravid når denne ikke er åpnet? Om du kan ha eggløsning selv om den ikke har åpnet seg? Sikkert et megateit spørsmål, men spør for det (trodde egentlig jeg visste det meste om dette, men lurer allikevel.)
Rafi Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Det var veldig godt å høre, for man blir jo litt sånn små rare i den tiden frem mot ikm. Jeg prøver å ikke kjenne etter, men så leser jeg her inne om at noen kjenner sånn og noen sånn osv.... og jeg har hele tiden tenkt at siden jeg ikke har noen symptomer så har det nok ikke skjedd noe. Men det kan jo faktisk skje sånn som du sier at man trenger ikke ha symptomer. En liten lettelse å høre egentlig så takk for at du delte dette med oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå