Gå til innhold

Noen som har kommet til termin og IKKE har sett slimproppen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns alle har hatt den før fødsel.Jeg har ikke sett noe til den, ever...

Videoannonse
Annonse
Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Jeg så så vidt i den da jeg lå på fødestua da jeg skulle føde snulla...da var den i trusa de tok av for å sjekke åpninga, så jeg fikk ikke sett så mye til den!:P Hadde forresten full åpning da. Med vesla så jeg aldri noe til den.

Skrevet

Jeg har født to ganger og har aldri sett noen slimpropp... Så hvis det har vært noen slimpropp må den ha kommet sammen med ungen begge gangene! ;)

Skrevet

Slimproppen min kom ca 6 timer før Lukas var ute....

Skrevet

Har født 3 ganger og aldri sett noen slimpropp...

Skrevet

Da min første ble født, så jeg aldri noen slimpropp.

Men nå kom slimproppen i dag faktisk! Så jeg er litt spent jeg nå... Har 12 dager til termin. :-)

Skrevet

Jeg så aldri noe slimpropp før jeg fødte gutten min heller. Kanskje jeg får se den denne gangen.

Skrevet

Har født to ganger tidligere og ikke sett noen slimpropp, ikke har vannet gått før de har tatt det under fødsel heller.

Skrevet

Har to fødsler bak meg,og har aldri sett noen slimpropp....

Skrevet

Har en fødsel bak meg, men ingen slimpropp.

Skrevet

slimproppen kom et kvarters tid før vannet gikk, men tror det var helt tilfeldig at jeg så den, den kunne like gjerne forsvunnet i det store sluket!! :) Var ikke rare greiene så måtte spørre jordmor om hvordan den skulle være. :)

Skrevet

Nope.. Kom en del "gugg" når jordmor strippa meg da vi var kommet inn på føden - for å få litt fortgang i riene, men det kom aldri noen propp nei ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...