☆Anonymia☆ Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 åssn i huleste skal jeg kle meg ut da ? vil ikke gjøre så mye utav det men det er visst "tvang" til å kle seg ut.. blir så irritert jeg.. jaja..
Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Kjøp hvit sminke og gå som zombie... ;-) Litt rødt rundt øynene etc.
☆Anonymia☆ Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2007 men vi skal jo på byen etterpå..hahahhaha
"Frostpinnen" Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Lekebutikkene selger drakter til voksne som ikke koster all verden. Skjønner ikke helt hvorfor du blir så irritert, er vel bare å takke nei om du ikke vil. Og blir jo ikke noe til halloweenparty om ingen kler seg ut..Syns det høres kjempegøy ut jeg
Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 La være å gå da. Syns det virker som om du lager problemer av ingenting her...
☆Anonymia☆ Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. oktober 2007 nei altså,ikke sånn irritert,saken er den at jeg har jkjempe lyst å gå,men kan ikke komme om jeg ikke har kledd meg ut,og jeg har ikke lyst å kle meg ut ..
☆Anonymia☆ Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 25. oktober 2007 noen som vet hva jeg kan kle meg ut som ? vil være fin da,ikke sånn spøkelse med laken over hode greie...
☆Anonymia☆ Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 25. oktober 2007 mulig det,men saken er jo at jeg VIL gå..er bare frustrert for jeg ikke har lyst å kle meg ut..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå