Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lite problem ang. maten...

Vi skal ha baccalao, men to av de voksne spiser ikke det-tenkte bestille gryterett til de+ alle barna, ca 7 spisende barn.Men nå er det sånn at det ikke er alle barna som spiser gryterett heller!!! Vi kan da ikke operere med 3 ulike middager!!!??? Hva gjør vi?

:)

mammamus

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kommer fra den bacalao-spisende delen av landet og jeg er vant til at barna også spiser bacalao.

Men er det noen spesielt i gryteretten som man kan utelate eller spiser de ingen typer gryteretter?

Syns det høres ut som mye styr hvis man skal lage mange forskjellige retter for at alle skal få det de liker best.

Jeg tror jeg hadde lagd bacalao og kokt masse pølser til barna i tilfeller. Har vært i konfirmasjon der det var gjordt og det fungerte kjempefint.

(nå har jeg selv vært i sammenkomster der jeg kanskje ikke har vært så glad i det som har vært servert. Har bare spist litt lite og overlevd med det. Man kan ikke forvente at værten skal lage favorittmaten til alle)

Skrevet

Vi hadde bacalao i bryllupet vårt, og hadde gryterett som alternativ. Det var nesten ingen som spiste gryterett, også de voksne som egentlig ikke likte bacalao prøvde og likte det (de aller fleste i alle fall)

Tror jeg også hadde satsa på bacalao + pølser og en salat eller sånn, og med godt brød til. De voksne som ikke spiser bacalao kan velge mellom salat og pølser?

Gjest Ut på tur
Skrevet

Vi hadde faktisk 4 forskjellige, men det var ikke for å tilfredsstille alle, det var fordi det var det vi ønsket :)

jeg hadde gått for litt gryterett og pølser og så er det det de får :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...