stinky og poopy Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Nå er jeg dritlei!!! Skal ut i perm om ca 2 uker!!! og har fremdeles ikke mottatt noe i fra dem ang foreldrepenger!! De påstår at de ikke har mottatt noe dokumentasjon fra min arbeidsgiver om inntekt, men dette har jeg PERSONLIG vært og levert!!! Er så forbanna nå at jeg kunne ha drept noen!! Godt jeg ikke har bil i dag, ellers hadde jeg kjørt ned og, jeg vet ikke hva jeg hadde gjort!!! At det går an!!!!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 alt som har med kommune å stat å gjøre er noe drit. litt trege med sine saksbehandlinger. du er ikke alene om å være forbanna her tror jeg.
Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Ja J.....LA NAV! Skulle fått sykepengene mine i dag, men nei, tomt på konto. Så var jeg innom å det lå ingen utbetaling der på meg!! Hun ante ikke hvorfro å skulle ringe å sjekke opp, men kom ikke gjennom på telefon, så hun skulle ringepå meg. Så her sitter jeg å venter på telefon da. Blir så forbanna, har levert ALT av papirer og pratet mye med dem under veis så ALT skulle være i orden, men NEI DA!!!!! puh, d var godt å få d ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå