nicknavn Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg fikk samme informasjon som du fikk, ang det å starte med velling ved 3 mnd alder. Min gutt er også født for tidlig og det ble ikke tilstrekkelig med bare mme. Du har min støtte:-)
Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Forstår ikke hvorfor innlegget trenger støtte. Det er jo ingen som diskuterer om det er rett/galt om Jiterbebis eller andre som har fått beskjed om å gi barnet annet enn mme pga. tidlig fødsel. Det som blir reagert på er argumentasjonen: A) foreldre vet alltid det beste for sitt barn. Dere har jo fått råd fra fagpersonell om dette, og det er ikke nødvendigvis overførbart til resten. det er ikke "regler" men anbefalinger. Om nok fagfolk er enig i at en bør begynne med annen føde enn mm/mme før 4-6 mnd så blir de endret.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Det er vel en forskjell å begynne med velling pga at det ikke er tilstrekkelig med bare mme enn å begynne med smaksprøver fordi en liker å se reaksjonen babyen får.
nicknavn Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. oktober 2007 Hun får min støtte, siden hun får så mye negative tilbakemeldinger (i mine øyne) på at hun starter med velling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå