Gå til innhold

Hva ønsker dere dere til jul??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får alltid spørsmål om dette, men jeg aner jo ikke! Forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Julepynt har eg funnet ut, he he. har nytt hus så har eg litt lite julepynt og kunne tenkt meg litt meir..

Skrevet

Gavekort på bohus,jysk,skeidar++

Gavekort på klesbutikker :)

Stilige smykker og øredobber

Vesker

Tattovering

En bil :P

En ring på fingeren ;)

Noen tøffe vintersko

Duker (Lysebrune,hvite)

2 like gulvtepper

Pysjamas

Kommer ikke til å få noe av det,kommer til og få penger siden jeg skal til syden i jula,trenger lommepenger da :)

Skrevet

hmmm si det du... enste jeg ønsker meg er penger til en søskenvogn :)

*babytravel*

Eller så har jeg alt jeg kan ønske meg :)

Skrevet

Jeg samler på servise som jeg ønsker meg deler til. Ellers i år så ønsker jeg meg:

- nytt vaffelhjern (da d gammle er mammas gamle jeg fikk med meg da jeg flytta hjemmefra, det detter fra hverandre snart)

- fotbad

- vannkoker

- kjøkkenmaskin

- pysjamas med knepping foran, kjekt til amming

- gavekort på bodyshop

- gavekort på spa/masasje

Skrevet

Jeg ønsker med spatime!! Har termin om en mnd og jeg tror kroppen trenger en gooood runde på spa etterpå!

Ellers så er det ikke noe spess jeg har i tankene, da jeg regner med at gavene i år går til lillesnuppa og heller mindre ting på meg.

Skrevet

Hmm, vi driver å kjøper oss hus, så vi skal spare litt penger. Så derfor ønsker jeg meg litt penger, og saker til babyen da. Og til huset...

*Gavekort diverse plasser

*Penger

*Ekte sau-skinn (ikke til babyen)

*Vugge eller lekegrind til babyen som den kan sove i på stua

*Hus-utstyr/ting og tang som tepper, gardiner, møbler, lamper, ting til badet, osv... er jo så mye...

Skrevet

Masse kjedelig stæsj til hus og heim..

- kjeler

- oppbevaringsbokser til div. matvarer (mel/spaghetti osv.)

- oppbevaringsbokser til leker

- knagg til gang

- ny lampe til stue

...og tja....dett var vel dett tenker jeg.. Kjedelige greier, men i år har vi bestemt oss for å kjøpe de praktiske, kjedelige og dølle tingene, så alt er klart til baby kommer..

Skrevet

Har ikke peiling jeg heller, føler at vi har alt vi trenger.

Har ønsket meg julepynt med de fleste, er noe som vi ikke har så mye av:)

Skrevet

Julepynt

Servise som vi samler på

Kjøkkenmaskin

Kakefat firkantet

Og endel babyting, da babyen skal komme rundt jul :)

Skrevet

Her i huset ønsker vi oss ting til oss selv, så lista mi ser slik ut

- bergans allværsbukse

- notestativ til å ha hjemme

- bøker

- dobbebag til fløyta og piccoloen

-

Skrevet

Ønsker meg snø, ferie og masse søvn og hvile....

Skrevet

Jeg ønsker meg

- Penger til nye støvletter

- En radio/cd-spiller som ikke tar så stor plass, til soverommet

- Øredobber og annet slikt stæsj, alltid kjekt å få litt ny pynt:)

- Babyting

Skrevet

Kom på en ting til: Boob har en sånn amme-nattkjole, men den kosta 500 kroner eller noe slikt, så det ønsker jeg meg også til jul:)

Skrevet

Foret støvler fra Ilse Jacobsen! Bor i Bergen og med den slapsete vinteren vi har her, så kommer de godt med når jeg skal ut og trille!

Skrevet

jeg skal ønske meg tørketrommel i år=)

ser for meg at det kan være en fin ting å få nå som det blir litt mere klesvask framover=)

eller har jeg sabla lyst på det gode gammeldagse monopol spillet,men det tror jeg kansje jeg kjøper til meg selv i førjulsgave=)

Skrevet

Alt jeg ønsker meg er fri på julaften.. Skal jobbe den værste vakta.. seinvakt fra halv 3 til halv 11...

Så derfor ønsker jeg meg fri på julaften...=(

Skrevet

Ønsker meg stort sett penger slik at jeg kan kjøpe det jeg egentlig ønsker:) Som feks: Et grønt kasserolle/gryte sett fra ikea, kjempe stilig!

Spisebord til kjøkkenet, og tørketrommel. Flanel sengtøy, og natt-tøy:)

Ellers så ønsker jeg at samboer går ut selv i butikkene og kjøper en gave fra sitt hjerte og ikke det første han finner:) hehehhe!! Vil gjerne ha en gave med litt sjel i:) Og ikke en jeg har lagt av i dagen i forveien:) hehehhe!!

Ellers ønsker jeg et kort som samboer har skrevet, og tur til London eller new york...

Vil egentli at samboer skal overraske meg med noe han vet jeg ønsker meg uten at jeg må HINTE timen før lillejulaften:) hehhehe!!!

Gjest Lenchen med jente i magen
Skrevet

Jeg ønsker meg videokamera og et godt, avansert fotoapparat. Ellers så ønsker jeg meg deler til serviset som jeg samler på, klær osv...

Skrevet

- Kjøkkenmaskin

- strykehjern og strykebrett.. Det vi har nå er ikke brukelig lenger..

- deler til hardangerbestikket vi samler på (les: JEG samler på.. hehe)

- ny varmeovn til å ha på soverommet

Hvis jeg skal tenke på til bare meg ønsker jeg meg veldig en skinnjakke :) Litt lang, skikkelig feminin :) Så en i et blad her for en stund siden og falt pladask.. Men er gravid og passer heller bedre å ønske meg det til bursdagen min i steden..

Skrevet

ny og vakker baby tulla=)

Skrevet

Tja...

Ønsker meg smykker og klær, gavekort på wah wah og diverse saker til kjøkkenet. Må vist sette meg ned og tenke litt mer spesifikt. :)

Skrevet

snille barn som sover som dem skal:=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...