MammaMirian Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Trenger et kjapt råd her...Jenta mi har bursdag dagen etter en kompis i bhg. Han skal ha selskap på dagen sin, jenta mi er også invitert. Blir det dumt om vi lager selskap dagen etter dem? Bør jeg flytte på det så det ikke blir så tett? Det blir jo mye samme ungene som kommer. Den aktuelle dagen er en fredag, tenker også på om mange reiser bort og ikke kan komme da? Forresten noen som har gode ideer til noe annet å servere ungene enn pølser? Blir veldig glad for svar, synes det er et pes dette med bursdager..
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 jeg ville nok ha valgt å ha det på eks søndag i steden for lørdag. Ungene kommer sikkert til å være gira på sukker etter fredagen, og det kan derfor være godt med en "hviledag" imellom. av mat kan du jo lage pizzahorn? Noen med pølse, andre med kjøttdeig.. veldig godt iallefall.
Håperpåønskebaby Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Vet jo ikke helt hvor gammel dattra di er, men pølse og potetstappe er jo greit, da kan du feks lage pinnsvin av det: Lag en oval klump av potetmosen med spiss snute. Lag øyner av feks ketchup. Stikk masse kokte pølser inni slik at de blir pigger. Men er jo en variant av pølser dette da, men kjempepopulært! Hjemmelaget pizza er jo også greit... Men sånn utenom det, er muffinser med ulik farge på glasuren og nonstop greit da... Eller sjokoladekakestykker med seigmann på eller lignende.. Og jeg gleder meg til jeg får barn å skal lage til bursdagsselskaper.. hehe
Birthen Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Søndag var et godt forslag. Mat? Pizza-snurrer (lys rundstykkedeig, kjevle ut, ha på pizzafyll, rull sammen, skjær i skiver og stek som om det var skillingsboller)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå