Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 En lang historie kort. Ble gravid i midten av mai. Etter mye frem og tilbake tok jeg abort i midten av juli. Oppdaget etter aborten at jeg hadde fått to "nupper" (samme farge som huden) nede ved inngangen til hellige nr 1. Og en nuppe på ene kjønnsleppen. Er dette kjønnsvorter?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Kan høres litt slik ut, men gå til legen, så kan hun sjekke for deg. Lurt å få behandlet dem så fort som mulig, før de blir større. Kan godt komme tilbake også, selv om du er behandlet, for viruset ligger i kroppen. Jeg fikk det da jeg var 18, ble bra igjen, men fikk et tilbakefall da jeg var 21. Nå er jeg 31 og har ikke hatt det siden:) Irriterende greier...
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Er de knudrete, som blomkål? Isåfall er det nok kjønnsvorter. Du kan få de behandlet, eller så forsvinner av seg selv, men det kan ta veldig lang tid. Men du kommer alltid til å ha viruset i kroppen, og være smittsom. (Mange som fikk lyst på blomkålsuppe nå? )
Papegøyeblomst Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Hei! jeg ble også smittet som ung (beg av 20-åra), og får utbrudd m 3-4 års mellomrom. Det er veldig enkelt å bli kvitt, du får resept på noe som heter "Condyline", noe man pensler på hjemme, så krymper de og blir borte iløpet av få dager. Dette kan imidlertid ikke brukes mens man er gravid/ammer, men da kan legen/gynekologen fryse de bort, m flytende nitrogen ( ganske vondt, og krever flere behandlinger). Øh, høres ut som den eksperten her nå, men nå er jeg 35, så har hatt det noen ganger.... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå