Gå til innhold

Salven "eight hour a day"...flere som har erfaringer med den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk anbefalt den til å smøre på sår, og den er jo faktisk bra! Er veldig kritisk til alle disse kremene og salvene som skal være så bra for alt, men denne fungerer.

Noen som vet om den fungere på andre ting enn sår, og kan den brukes på alt feks i ansiktet og på tørr hud?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eight hour cream fra Elisabeth Arden du tenker på? Bruker den på lepper og sår hud. Super:)

Skrevet

Ingenting i veien for å bruke den i ansiktet.. Men jeg ville ikke vist meg utenfor døra med oransje kliss i trynet ;)

Skrevet

Hvis det er Elisabeth Arden kremen så bruker jeg den til mye. Tørre hender, tørre lepper, såre neser, "eksemen" som datteren min får på haka osv. Sambo er omvendt han også, og vil ha når han har sår/sprekker på fingrene bla.

Skrevet

Jepp! Det er den ja...ikke helt god på navnet ser jeg *rødme*

Har prøvd den på skrubbsår, og de grodde fort. 5 åringen er så sår (tørr) på kinnene så jeg lurte på å prøve den der.

Skrevet

Funker supert på tørr og sår hud og lepper, men lukter helt grusomt synes jeg:-)

Skrevet

Hvis det er Elizabeth Ardens Eight Hour Cream du tenker på så kan den definitivt brukes i ansiktet :-) hadde ikke overlevd vinteren med tørr ac luft uten. Hehe, og det er bare å smøre den godt inn så ser man ikke oransj og klissete ut heller ;-)

Skrevet

Da tar jeg sjansen på å prøve det i ansiktet på 5-åringen! Har prøvd endel kremer men har ikke vært fornøyd med dem. Dessuten er han veldig sår rundt leppene også, håper den hjelper:-)

Skrevet

den er genial! bruker den til alt! ti og med som dressing på salat... hihi, bare tulla!

men den er faktisk bra. lukter godt synes jeg.. hadde dilla på den lukten når jeg var gravid, måtte ta frem tuben mange ganger om dagen bare for å sniffe litt :o)

Skrevet

Den er jo helt SUPER!!! Bruker den til "alt" som heter sår og tørr hud. Skulle vært påbudt inventar i alle hus he, he:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...