Lille Filur Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg skal lage litt konfekt til jul,men veit ikke hva slags nougat jeg skal bruke.
Lille Filur Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 26. oktober 2007 Ingen med erfaringer her da?=)
Himmel og hav Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 Den til Anthon Berg som heter bløt nougat pleier jeg å bruke. Jeg synes den er veldig god. Hva slags konfekt skal du lage?
Lille Filur Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. oktober 2007 Takk for det=) Jeg skal bare lage marsipan og nougat konfekt, ett lag oppå hverandre. Det er planen foreløpig hvertfall.. lager du noe godt?=)
Himmel og hav Skrevet 26. oktober 2007 #5 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg pleier å blande nougaten med opphakka coctailbær, apsikat og valnøtter og så smører jeg den utover en rektangulær marsipanleiv, ruller sammen som en rullekake og dekker den med mørk sjokolade. Søstra mi lager mozartkuler: triller små kuler av nougat, pakker dem inn i marsipan og dypper dem i sjokolade...skummelt godt!
Lille Filur Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. oktober 2007 Jøss den du lager hørtes morsom ut! Men hvordan får du sjokoladen over? hva er apsikat??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå