to gull Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 vet du om noen typer sondemat som barna tåler bedre enn andre som det er mye kalorier i? Meget takknemlig for svar
Kosel Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Hvor gammelt er barnet?? Febrini finnes i mange forskjellige varianter. Prøve deg frem litt å se hvilken typer som passer best for barnet ditt. Barn er jo forskjellige så noen reagerer på det ene mens andre på helt andre ting...
vi blir 4 :o) Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Ta kontakt med apoteket eller produsenten/formidleren av sondematen. Har kun erfaring med sondemat til voksne.. I området jeg bor er det egen butikk, Medicus Plesner, som kan bistå med hjelp og råd. Hvor bor du? De som har skrevet ut reseptene til deg må vel kunne hjelpe deg eller formidle videre kontakt?
aniskringle Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Gutten min på 9 år begynte med nutrini multifiber da han fikk peg. Gikk gradvis over til tentrini multifiber energi. MEN etter over 1 år med oppkast og liten vektoppgang( 3kg på 15 mnd), så byttet vi til ISOSOURCE JUNIOR nå i juni.. Han har gått opp 4 kg på 4 mnd!!!!! Denne maten funker for han ihvertfall. Finnes i 2 smaker. Vanilje og frukt. Gutten min blir fullsondet, det lille han spiser av vanlig mat blir kos for han.
Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 Febrini enegy tror jeg har mer kalorier.Så har du nutrini,husker ikke hva den med mer kcl heter.Så er det jo alt etter alder da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå