Sarah & Marcus mamma Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg skal på blåtur/julebord i slutten av mnd, og dattera mi skal være hos svigers over natta. driver å pumper slik at det skal være nok til henne. (mistenker melkeallergi, skal snart teste henne, derfor gir jeg ikke erstatning. har ikke kjøpt annen erstatning fra apoteket ennå.) uansett... har gidd henne nå i det siste grøt i 10-11 tiden, middag i 3-4 tiden. og grøt i 7 tiden, hun spiser ca 60ml grøt begge måltidene, får ikke i henne mer som regel, og et halvt glass til middag. hun drikker morsmelk resten. vet ikke hvor mye svigers får i henne av fast føde. og vil ha nok morsmelk utenom. lurer derfor på om noen vet hvor mye ca morsmelk som er et måltid, når de er 6mnd. håper på svar,-)
Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 jeg vil tro det ligger på mellom 150 og 200 ml. jenta mi er bare 7 uker da, men hun drikker ca 120 ml til hvert måltid. men så får hun jo heller ikke noe mer enn mm/mme.
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 mi jente er 2 mnd og skal ha 160 ml pr måltid...det er en regne måte expat her inne ga meg er med vekt å antall måltid pr dag....spør henne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå