Gå til innhold

Melder meg inn her :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha slitt lenge i forholdet, ser det ut som jeg nå hører inne her :( Har snakket sammen hjemme og mannen vil ikke mer. Greit at en av oss klarer å tenke klart å ta en endelig avgjørelse. Selv om jeg har vært forberedt og tilogmed ønsket det av og til, har jeg fått en helt annen reaksjon enn jeg hadde forutsett. Takler det rett og slett ikke, sitter med en konstant klump i halsen og må virkelig kjempe for å holde tårene tilbake. Har en vanvittig tom følelse inni meg, kjenner ensomhetsfølelsen, føler at hjertet har lukket seg helt totalt og kjenner meg igrunnen ganske iskald inni meg. Skal i banken idag for jeg må ha planene klare mht. bolig og økonomi for å komme meg videre. Tenker at jeg forblir singel forever for det er vel ingen som vil ha ei alenemor med så mange barn, sukk.

Håper nå jeg blir tatt imot her selv om dette innlegget ikke var så veldig muntert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

føler med deg,og ønsker deg velkommen:-)Det er tøfft mens det står på,men det går over og du kommer til å klare deg kjempefint:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...