Gå til innhold

LILLETROLET HAR FØDT......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Bare lurer på om du har vært hos manuellterapeuten på nytt?

Var det en ny låsning? Går ammingen bedre?

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Leandermamma!

Var til manterapaut på nytt i dag tidlig, ja. Men ingen endring med amminga... :-(

Jeg spurte om det var ny låsning, men han svarte ikke direkte på det, bare at hun var veldig spent i nakken og at han prøvde å løsne litt på det...

Hun spiser veldig dårlig (5 ganger pr dag og ikke alltid begge sider lenger). Hun har favorittside mot høyre, men høyre pupp som var favorittpupp før, er ikke det lenger, nå vil hun nesten bare ha venstre... Skjønner ikke...

Er lei meg og frustrert...

Skrevet

Skjønner godt at du er lei deg. Har rent noen tårer her også pga det samme.

Leander la ikke noe særllig på seg ( 55g på 14 dager ) i den perioden han gråt og var urolig med brystet, så jeg måtte begynne med grøt for å få i han nok mat. Da var han 4,5 mnd.

Hos han var det en ny låsning som var skyld i det hele, så noen dager etter at han ble låst opp,spiste han mye bedre.

Har du prøvd å legge henne i sengen din og så står du på alle 4 over henne slik at hun får puppen i munnen mens hun ligger på rygg? Det funket litt her. Alt må jo prøves!! :-)

Ønsker deg masse lykke til og det hadde vært kjekt om du holder meg oppdatert!

Stor klem!

Skrevet

Å, tusen takk! Du er snill. Vi ammer bare i sengen, men ikke på alle 4, bare at vi begge ligger på siden og så støtter jeg opp ryggen hennes med dynen. Det som er rart er at hun spiser godt på natten (da spiser hun skikkelig uten noe skriking), men på dagen er det verre.

Måtte gi henne en paracet i går kveld for å roe henne ned, og etter det, så drakk hun faktisk litt mer... Har du opplevd det samme...?

Jeg skal holde deg oppdatert Leandermamma! ;-)

Så Leander ble bedre et par dager etter behandling? Hvor gammel er Leander nå?

Skrevet

Nå er Leander snart 6 mnd ( født 3 mai ). Problemet hos oss nå er at han ikke har tid til å ligge med puppen foruten når han er trøtt og jeg ligger i sengen med han.

I den perioden han ikke spiste noe særlig ( det varte faktisk i en mnd før det slo meg at det kunne være ny låsning...) spiste han kjempegodt om kvelden rett før han skulle legge seg, og om natten. Det var nok fordi at han var så trøtt at han ikke fokuserte så mye på det som plaget han. På dagtid var det nesten umulig å få i han mer enn en halv pupp av gangen.

Vi prøvde aldri med paracet, men kan jo godt hende at det får henne til å slappe mer av, og dermed blir det lettere å spise.

Håper det ordner seg snart for dere.

Prøv å pump deg i hvertfall når hun ikke vil spise skikkelig, så slipper du å kave med øking når alt er bra igjen!

Skrevet

Men da er det ikke KISSen som plager han nå, da er han jo bare nysgjerrig! ;-)

Godt at han er frisk nå da!

Dattera mi bare sover og sover. Jeg vekket henne litt over 07 i dag tidlig for at vi skulle være hos manterapauten kl 8. Etter at vi hadde vært der la jeg henne i vogna (litt før kl 9) og hun sov til kl 10. Så fikk hun pupp (fikk i seg litt mat, men skreik og gulpa endel). La henne igjen kl 11.45 og hun sov til kl 16!!!! Så fikk hun mat igjen. Da gikk det litt bedre, litt skriking og endel gulping. Så la hun seg igjen kl 17.20. Sover enda...

Hun har bare spist 3 ganger i dag... Kl 5, kl 10 og kl 16... Syns det er for skjelden... Kl 5 spiste hun ordentlig, men ikke så mye kl 10, men litt bedre igjen kl 16. Har en følelse av at hun ikke kommer til å spise så godt når hun våkner igjen... På kvelden bruker det å være vanskelig å få i henne mat... Gruer meg til hver amming (foruten den på natten...)....

Sånn... Da var det nok syting og klaging fra meg i dag...

Ha en fin kveld Leandermamma!

Skal si i fra om det blir verre/bedre! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...