Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Hvar på ul om mandag,alt var kjempe fint,og vi venter en liten gutt,men fikk ikke ny time igjen før 2 januar... Er ikke d veeeeeldig lenge til,el er d bare meg som føler d:-)????????????
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Ny ul?? Eller ny time til lege/jm?
1 fjols i huset og ett på vei Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg var hos legen 10.10 og skal ikke til han før 8. januar igjen. men i mellomtiden skal jeg jo på ordinær UL og en tur til jordmor da.... Du skal ikke en tur til jordmor i mellom da? Si i slutten av november kanskje?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 Hvorfor skal du ha ul til legen forresten? Det vanlige er jo en ordinær ul på sykehuset, og timer til lege/jm for vanlig kontroll. Etter uke 26 er det vanlig å sjekke en gang i mnd, og videre hver 14 dag, når du nærmer deg!
januar-baby Skrevet 25. oktober 2007 #6 Skrevet 25. oktober 2007 Er ikka mange kontrollenene en får som standard lenger virker det som . Er det ikke noe spesielt, går en ca i uke 12, UL 18-19, og lege eller jordmor i uke 24 etter det eg husker.Etter det er det en gang pr md før det blir noe oftere helt i slutten. Trodde gravide "fløy hele tiden" til lege/jordmor jeg- men det var helt feil:) Synes oxo det er litt sjelden......
mamman til karen elisabet. Skrevet 25. oktober 2007 #7 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg fikk besjed om at jeg skulle til kkontroll en gang i mnd kan selv besteme om jeg vil gå til lege eller til jordmor eller andvær gang. og den siste månden før fødselen så skulle jeg komme vær 14 dag og ved overtid andvær dag frem til fødselen. jeg ble litt sjokert trode ikke det var så mye kontroller jeg da. Men nå bor jeg på et lite sted med bare litt over 2000 inbygere så kansje de har bedre tid her oppe
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #8 Skrevet 25. oktober 2007 oj det var jammen mange skrivefeil:)
BlåklokkaVest Skrevet 25. oktober 2007 #9 Skrevet 25. oktober 2007 Hvem fikk du ny time hos? Lege? Jordmor? Ul? Der jeg bor er jeg hos jordmor en gang i måneden. Husker ikke når, men en eller annen gang på slutten begynner vi å gå hver 14.dag. Vi må selv ordne med time hos jordmor, legen eller den som tar ul ordner ikke slikt. Ring jordmor, du, og spør om det er mulig å få komme til kontroll.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå