Gå til innhold

dette er bare så deili!!:D:D

Anbefalte innlegg

Skrevet

i går kveld når jeg å sambo skulle legge oss,kjemte jeg babyen bra i magen. den låg å sparket å var ganske så villter. men den sparker innover i magen,så jeg kjenner d liksom ikke så kjempe godt. men så snudde den seg å sparket mot magen min. å jeg kjende d på utsiden!!:)

ej tok handa til sambo å la den på magen,å da sparket h*n kjempe hart slik at sambo kjente d:D han bare: oj...jeg kjente d:D

å jeg er bare 17+4:D å så deili!!! jeg har ventet på dette så lenge:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fantastisk følelse :) er så moro når man kjenner det :o)

Skrevet

Fikk tårer i øynene av å lese dette her... gleder meg! Er bare 13+3, så vi smører oss med tålmodighet her :-)

Skrevet

Jeg er 23+5 og samboeren har fortsatt ikke kjent det på utsiden.. Men i dag har Lillefot vært svært aktiv og jeg har kjent spark på utsiden i hele dag, så forhåpentligvis sparker'n litt på pappan sin også i kveld

Skrevet

Jeg er 20+3, og har såvidt kunne kjenne bevegelse mot hånden, men ikke skikkelig spark. Har morkaka på framsiden av magen, så den ligger der som en pute i mellom. Men, men, vi får smøre oss med tålmodighet :-) Heldig du som har hovedinnlegget, som har kjent det så tidlig!! Må være herlig! :-)

Skrevet

ja d kom veldi uventet,siden jeg var så sen med å kjenne noe sist. da var jeg 19 uker når jeg kjende noe,å enda senere før sambo kjende noe.

så dette var kjempekoseli:D

ja dere må bare gle dere:D

Skrevet

Jeg har venta og venta... Det er tross alt 4. svangerskapet så jeg trudde jeg skulle kjenne det tidlig. Kjente det godt i uke 20 med første og uke 16 med andremann. (Tredje sv.sk litt spes mtp dette fordi det var tvillinger). Trudde nesten ikke vi kom til å se liv da vi var på UL tirsdag, Uke 19-4 i dag. Men han rørte seg under hele undersøkelsen. Det gjorde han også da vi var på UL i uke 12. Men hos meg er også morkaka på fremre vegg i livmora, så det er nok grunnen til at jeg kjenner så lite. Kjenner de såkalte boblene el sommerfuglvingene helt nederst i bekkenet.

Skrevet

Ja, d e ein deilig følelse :)

Samboeren min var så heldi at han kjente d veldi tidlig utenpå, rundt uke 16/17.. Er nå i uke 27 og d e så deilig å kjenne hvordan den vetle boltre seg der inne. Kjenne den mange ganger hver dag, har gjort det nå siden ca uke 17. Plutselig stikker det en fot, rumpe, hode eller en arm ut i siden på magen, og en kjenner d så tydelig.

I foregårs kjente jeg den vetle hikke for første gang. Dette er utrolig jenter! Er så herlige følelse!

Blitt så utrolig gla i den lille allerede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...