Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg fikk satt inn en for ca to uker siden. Har blødd hele tiden, de siste tre dagene så har det vært såpass mye at det kan minne om mens. Har en sønn på 4 1/2 måned og fullammer. Hadde ikke fått mens tilbake før jeg satte inn spiral, så tviler på at det er mens jeg har fått nå. I tillegg så synes jeg at den tråden som henger i enden av spiralen stikker litt langt ut av livmorhalsen ( ca 5 cm tror jeg) Samboeren min sier at han kjenner den når vi har sex, den stikker han noen ganger! Er dette vanlig, eller burde jeg få det sjekket?!
Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 hey,jeg fikk satt inn hormonspiral den 2.okt, jeg har hatt ganske kraftige blødninger siden da fikk høre dette var normalt, ang trådene dine synes jeg du bør dra til fastlege og klippe dem ,iallefall om din sambo merker den under sex, vi har heldigvis ikke hatt d problemet,vanlig med uregelmessige blødninger dem første 3-6 mnd. lykke til
moniccen og Stina 14.06.07 Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg ville fått det sjekket. Trådene skal ikke stikke 5 cm ut i hvertfall. Jeg hadde lite blødninger da jeg fikk satt inn min. Og ikke i to uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå