Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler jeg rødmer bare folk prater til meg for tia.. andre ? blir så irritert for er jo egentlig en ikke sånn person! utrolig irriterende!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Har tenkt på dette selv i det siste. Har lagt merke til at jeg plutselig har begynt å rødme i situasjoner der jeg normalt ikke pleier å gjøre det. Merkelig. Disse hormonene koser seg med å spille oss noen puss tror jeg:) Ja, ja, vi får tenke det som å bruse litt med fjæra og si det er gravid-gløden som skyller over oss!

Skrevet

jeg var så plaget med rødming en periode jeg måtte få på piller for å roe meg ned...ble helt usosial av det nektet å gå på butikken til slutt for jeg rødmet bare noen sa hei til meg!!!

har heldigvis ikke rødmet nå når jeg går gravid =)

men føler med dere..

Skrevet

kan vel ikke gå på piller nå som man er gravid? for meg er også dette et stoort problem. Vil ingenting!!

Skrevet

skjønner dere veldig godt for jeg har hatt det problemet i noen år..

helt grusomt.. og jeg tør nesten ikke snakke med noen om det heller..,

Skrevet

Uff sånn er jeg også :( rart med det for det har ikke vært så ille før, men nå blir jeg knall rød av ingenting! utrolig flaut til tider...ja ja, får håpe det gir seg når babyen kommer :)

Skrevet

skriver under her jeg og..

nå rødmer jeg heeele tiden. vanskelig å prøve å skjule det.

håper det går over når bebisen kåmmer:)

Skrevet

Jeg rødmer også en hel del nå.. Gjorde ikke det før jeg ble gravid.. Kan man virkeli ta tabletter mot det mens man er gravid??

Skrevet

Jeg rødmer også masse nå. Det er forferdelig slitsomt, og jeg skjemmes så veldig. Blir helt rød for ingenting. Bare noen sier noe til meg og jeg skal svare. Synes det er så trist, for jeg synes ikke det er så morro å dra på besøk og selskap der det er flere. Og nå er det snart julebordstid og jul!

Jeg skjemmes også ovenfor min kjære når jeg blir slik. Føler meg ikke bra nok for han :-( Blir sint på meg selv og deppa.

Kan man ta tabletter for det i svangerskapet????

Håper dette er hormoner, og at det går over etter at babyen er ute.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...