Gå til innhold

Flere som deler hus med en sokkedraer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på ett år MÅ bare dra av seg sokkene hele tiden. Jeg tar de på og hun drar de av...Og sånn går no dagan. Nå tok av seg sokkene og puttet de inn i dukkehuset... Hihi.. Hun er søt da! Heldigvis har hun ullstrømpebukse under så hun ikke blir kald. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lillewirre lider av det sjeldne en-sokk-syndromet. Godt vi har varme i gulvet.

Skrevet

Sokker og sko, alt går av... Hun må ligge med strømper om natten, og det hender hun tar av den og. Greit nok om sommeren, værre nå som det er kaldt på natta.

Skrevet

Har omvendt "problem" her,hehehe... TL skal alltid ha på alt mulig av sokker og sko.. må hele tiden gå og ta av henne etter ei stund,klissvåt av svette på føttene :P

Skrevet

Vurderer å kjøpe laaaange strømper, som kan snøres øverst på låret... Kanskje de blir sittende på lenger enn 5 sekunder da ;o) Det finnes ikke strømpebukser med ekstra fôring på føttene?

Skrevet

Hva med å ta sokkene under strømpebuksen i stedet?

Kjenner meg forresten igjen her. Her er veksler det mellom sokkedraer og en-sokk syndromet. Spesielt om natten... Om dagen går hun mye med skinntøfler som er vanskelig å få av, spesielt for en på 11 mnd. Men hun klarer det innimellom også gitt..

Skrevet

Jaaaada ((:

Begge våre var sånn fra de var 8-9 mnd til de var rundt 13-14 mnd. Nå er minste 17 mnd, og hun har faktisk sluttet nå. Tror det skjer så mye annet spennende i livet hennes at hun "glemmer" det nå. Nå har hun fart i beina og kommer seg frem over alt, så det å dra i sokkene er liksom ikke noe kult lenger - he he.

Skrevet

jeg har lurt litt på å sette sånne votte-klyper på sokkene og sette fast i bleia...

Skrevet

"hottentottenfjotten", du er smart ;o) At jeg ikke har tenkt på det. Sokkene under strømpebuksa, så genialt enkelt :)

Skrevet

Genialt enkelt, ganske enkelt genialt:)

Skrevet

Bor sammen med tre stykker jeg... En på 35 år, en på 6 år og en på 3 år! Ligger sokker i sofaen og under stuebordet til enhver tid, nesten.... Vesla har ikke begynt enda, men det kommer vel ;)

Skrevet

Snuppa her river av seg sokkene og tar på seg igjen.. hender seg hun klarer å få tak i andre sokker og.. ..hender også seg at hun har flere på på seg.. i stad gikk hun med en svart og hvitstripet med antiskli under på ene foten og en hvit tennissokk på den andre OVER strømpebuksene og et par tykke sokker....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...