ville_og_fikk_til_etter_7år Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Hei... For den som vil lese og kanskje kan gi meg et svar.... Jeg har, i en veldig lang periode, vært plaget med mye utflod. Til tider helt blankt og andre ganger er det litt meg eggehvit farge. Men utflod er det HVER DAG. Jeg har sett litt rundt omkring på innlegg og sett at det er noe som heter bakteriell vaginose (?) og lurer på om det er dette som "feiler" meg? Eller hva kan det evt være....? Jeg syns det er kjempeflaut å snakke med fastlegen min om, han er en mann... kan utflod være en årsak til at jeg fortsatt ikke er gravid etter 2,5 års prøving? Håper noen kan gi meg noen svar...
Dotten Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Hei! Har du sjekket om du har sopp?? Vet ikke om det ev. er bakteriell vaginose du har, men om det ikke lukter vondt, så er det nok heller en eller annen ubalanse i "ph-systemet" ditt, og som helt sikkert kan la seg fikse med enkle midler. Ville tatt kontakt med en ev. kvinnelig gynokolog, om du foretrekker det (noe jeg gjør). Hun kan sikkert hjelpe deg, samtidig får du en sjekk nedentil å ser at alt er bra. 2,5 år er jo en stund det da, så håper dere lykkes snart
Håperpåønskebaby Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Ved baktriell vaginose, vil man ha en svært spesiell lukt, nærmest som gammel fisk.. men du bør ta dette opp med legen din, og eventuelt spør om videre utredning siden dere har prøvd så lenge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå