lit'n Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Er det noen andre som har erfaring med dette? Er ca på dag 34 etter sist mens, tror vel egentlig ikke jeg er gravid, men tok CB test nå idag og fikk negativ i svar ruten men ingen strek i kontrollvinduet. Er i tilfellet ca 19 dager (evt litt +) siden befruktning, så jeg burde jo fått + i svarruten og ikke noe i kontrollvinduet om jeg var gravid? Noen som har opplevd å være gravid likevel?
Cecilie :o) - 2 pp. Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Hvis du ikke har fått noen strek i kontrollvinduet er testen å regne som ugyldig. Da har du enten testet med for mye eller for lite urin, og bør derfor teste om igjen.
lit'n Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2007 Ja jeg vet jo egentlig det. Så irriterende at jeg måtte prøve å teste idag, skulle vente, så klarte jeg ikke alikevel. OG så blir den ugyldig. Blir jo ruinert av dette her. Får inn på billige tester å kjøpe flere, har sikkert fått mensen til de kommer:) Men takk for at du svarte:) Har følt at mensen kommer hele uken. OG etter jeg tok test ble jeg kvalm også Psyken spiller meg mange puss for tiden......
AS og lillemor=) Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Hei hei=) Jeg har det på samme måte som deg! Nesten skremmende å lese innlegget ditt. Følte at det var noe jeg kunne ha skrevet -hihi- =) Fikk ikke strek i kontrollvinduet her om dagen, så skal ta en ny kanskje i morgen allerede.. Tror ikke jeg er gravid, men hadde vært greit å vite. Venter liksom på mensen nå, for vi skal starte i vår første 1.pp etter den. hehe.. komisk om jeg hadde vært gravid før vi prøvde =) hehe.. Iallefall.. eggløsning 03.10, forventet mens 17.10 og ingen mens er kommet. Bare menssmertene.. Ønsker deg lykke til=) oppdater meg da=)
lit'n Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. oktober 2007 takk skal holde deg oppdatert:) moren min mener at jeg ønsker å være gravid, at det er derfor mensen ikke kommer. Har to fra før, og sistemann er ikke mer enn noe over seks mnd, så for å si det sånn, det hadde vært rimelig hektisk hvis jeg er gravid nå. Dessuten blir det styr med permisjon etc siden jeg ikke har jobb å gå til etter perm og ikke kan gå rett inn i ny permisjon. Likevel, selv om det ikke passer så er jeg uforsiktig hver mnd, tror jeg er gravid hver mnd (eller trodde jeg var gravid sist mnd og, det var første gang jeg fikk mens tilbake), og er kjempenervøs for å bli gravid og blir dritskuffet når jeg ikke er!! hi hi, tror ikke jeg er særlig riktig skrudd sammen for tiden. Burde egentlig vite at hvis jeg vil ha liten så må jeg styre litt med el tester og liknende.. måtte ihvertfall det sist. Håper det går fort for deg:) Kjenner mange jeg som blir gravid rett før de tenker at de skal begynne å prøve. Men har ikke vært i samme situasjon selv:)
babygullz <3 vilde Skrevet 25. oktober 2007 #6 Skrevet 25. oktober 2007 hvis du ikke har fått svar i kontrollvinduet har du enten brukt for mye eller for lite urin, eller testen er defekt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå